loading...
علی اکبری
علی اکبری بازدید : 252 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (1)

اظهار نظرهای متفاو ت و از همه عجیبت تر حرفهای دو پهلوی دولت تدبیر و امید برای تحقیر منتقدان اتفاقی است در دستور کار دولت که هر مخاطبی در مقابل آن می گوید:آقای روحانی، این که نشد حرف!

دکتر روحانی در اظهار نظری متفاوت ابراز داشت:اینکه بگوییم یک دیپلمات تند راه رفت یا کتش کج بود، عینکش چه طور بود که حرف نشد " 

"...برخی به جای آنکه برای خودمان کف بزنند برای طرف مقابل کف می‌زنند و هنگامی که از آنان سوال می‌کنیم می‌گویند که انتقاد چیز خوبی است در حالی که باید بگوییم خدا عقل سالم را به بدن سالم می‌دهد..."

اینکه عالی ترین مقام رسمی کشور  گذاشته و برنداشته به منتقدان یک توافق خارجی بگوید: "کم سواد"؟!حرف شد؟

اینکه به یک لبو فروش و راننده تاکسی های زحمتکش کنایه بزنید که "به شما چه ربطی دارد که انرژی هسته ای چیست و اساساً حق مسلم هست یا نه؟!"حرف شد؟

 اینکه منتقدان را به جهنمی برای گرم شدن حواله کنی و بگویی: هروقت مذاکره می‌شود، می‌گویند می‌لرزیم؛ به جهنم، بروید جای گرم که نلرزید! حرف شد؟

واینکه مردم را در صف های طولانی سبد کالایی جمع کنید به امید اینکه پیام صف های سبد کالا، این باشد روحانی، متشکریم...

اینها و همه اینها شد حرف شد و هر آنچه منتقدان گفتند حرف نشد؟!نمی دانم دولت سرمایه دارن که حتی برای به روی کار آمدنش هم برنامه ای نداشت و چشم خود را فقط و فقط برای مذاکره ای دوخته است که هرگز به توافق نخواهد رسید چه برنامه ای برای روزهای سخت تحریم دارد!
آری به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در حالی رخ داد که دولت برنامه خاصی در سیاست خارجی و داخلی و از همه مهم تر برنامه های اقتصادی نداشته و ندارد و تنها پیشرفت کشور را در گرو مذاکره و برداشتن تحریم ها می داند.
این در حالی است که همه میدانیم دشمن همیشه خواسته در مذاکرات پیروز میدان شود و برای رسیدن به هدف خود از هیچ چیزی سر باز نمی زند و برای کسی باج نمی دهد.
 
در مورد سخن اول رئیس جمهور باید بگویم: اینکه واقعا معلوم نیست کسانی که به وی اطلاعات میدهند دنبال چه چیزی هستند ! خود دلواپسان هم هنوز همچنین کلماتی به زبان نیاورداند که چرا مثلا کت فلانی کج بوده یا تعداد قدمهاش با واحد زمان استاندارد نمی خوانده است!! حرف سر اصل قدم زدن هست آقای رئیس نه چگونه قدم زدن !
آقای رئیس جمهور به نظر شما با فرافکنی می توان اذهان را از اصل ذلتی که کدخدا می خواهد تحمیل کند فراری داد!؟

اما در مورد سخن دوم رئیس جمهور مبنی بر اینکه "خدا عقل سالم را به بدن سالم می‌دهد..." هنوز نمی توان چیزی گفت زیرا معلوم نیست رئیس جمهور کدام عقل را سالم و  لایق برای بدن سالم می داند!انگار منتقدان از عقل و بدن سالمی هم برخوردار نیستند !الله اعلم.

انگار خود رئیس جمهور هم نمی داند که دارد از طرف منتقدین انتقاد می کند و به خودش هم جواب میدهد! قصه ی جالبی است قصه منتقدان بی سواد که حتی خودشان هم از انتقاد هایشان خبر ندارند!

 اعتراض منتقدین به کت کج نبود ،اعتراض به این بود که دشمن به شما  چه چیزی داده بود که حاضر شدید در انظار میلیونها انسان با قدم زدن دوستی ایران و امریکا را به دنیا مخابره کنید در حالیکه آنها هیچ از دشمنی کم نکردن و حتی به تحریم هم اضافه شد و گزینه ها روی میز ماند!

رئیس جمهور پیش از این نیز به شدت به منتقدان توافق ژنو حمله کرده و گفته بود:حداقل این توافق اولین گشایش برای دانشگاه و برای دانشجویان بود. فقط عده معدود که ازجای معدود تغذیه می‌شوند آنها باید حرف بزنند؟ البته آنها هم حرف بزنند اشکال ندارد؛ نقد کنند. چرا یک عده کم سواد باید حرف بزنند؟

با نگاهی گذرا و اجمالی به سخنرانی ها و اظهار نظرات رئیس جمهور به کلمات و جملاتی همچون «اقلیت» «بی کار» و «خشونت طلب» و «افراطی» و «کینه توز» و «بی سواد» و «بی ترمز» و «عقب مانده» و «متوهم» و «بی شناسنامه» و «ترسوی بزدل تازه به دوران رسیده» که «از جایی خاص تغذیه می شوی»! و «به جهنم که می‌ترسید و می‌لرزید»، «در فساد غوطه‌ورید»، ، «بیکار و متوهم هستند»، «کم سوادید»، «پول می‌گیرید و علیه دولت می‌نویسید»، «تازه انقلابی شده‌اید» و... بر می‌خوریم که البته قطعا استفاده از این ادبیات در شان یک رئیس جمهور نیست .

جا دارد به تقلید از رئیس جمهور به وی بگوییم بگوییم:آقای روحانی این ها که نشد حرف...

علی اکبری

انتهای پیام/

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حرف تو در تاریخ 1393/11/16 و 7:57 دقیقه ارسال شده است

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت \"حرف تو\"
\" آقای روحانی، این که نشد حرف! \"
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/39464
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت \"حرف تو\" به شما:
\"امام صادق (علیه‌السّلام): شما را از پنج واقعیت آگاه می‌سازم: بخیل را آسایش نباشد و حسود را خوشی و شاهان را وفاداری و دروغگو را مردانگی و نادان را ریاست و سروری.\"
یا علی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 1,087
  • بازدید سال : 11,754
  • بازدید کلی : 60,972